Sukces RE/MAX Capital wynika w dużej mierze z działań pro-aktywnych podejmowanych przez markę. Dzięki temu, że codziennie oferujemy klientom liczne ułatwienia i innowacyjne rozwiązania, znacznie zwiększamy szanse na sprzedaż lub wynajem nieruchomości i jesteśmy niezmiennie światowym liderem w branży.
Drzwi Otwarte
Jednym z najpopularniejszych sposobów na zainteresowanie potencjalnych klientów konkretną ofertą są w branży nieruchomości tzw. Drzwi Otwarte. Jest to inicjatywa, podczas której mogą oni zobaczyć lokal i mają zapewnioną obsługę kilku agentów. W tym czasie mogą liczyć na poczęstunek, dowiedzieć się wszystkiego na temat nieruchomości oraz poznać atrakcyjne oferty cenowe. Dni Otwarte pozwalają również na rozbudowę bazy danych potencjalnych Klientów.
Akcje mailingowe
Dzięki rozbudowanej mailingowej bazie klientów nasza agencja może docierać ze swoimi ofertami do dużej grupy odbiorców. W realizowanych akcjach mailingowych prezentujemy najciekawsze z naszych ofert. W zależności od grupy targetowej, mailing tworzymy w różnych językach i kierujemy do wszystkich agentów, którzy się nim posługują – bez względu na to, w którym miejscu globu się znajdują.
Kampanie marketingowe w internecie
Obecnie większość ogłoszeń związanych z nieruchomościami przeniosła się do sieci. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych klientów, przygotowujemy również indywidualne akcje marketingowe w internecie. Podążając za potrzebami rynku tworzymy kampanie z wykorzystaniem słów kluczowych, które najczęściej wyszukują w sieci osoby zainteresowane podobnymi ofertami do naszej. Dzięki temu mogą oni łatwiej trafić na nasze strony internetowe.
Bezpłatna gazetka reklamowa
Co kwartał pojawia się bezpłatny magazyn nieruchomości, który zawiera wszystkie oferty z naszego biura. Ukazuje się w nakładzie 5000 egzemplarzy i trafia zarówno do lokali usługowych, jak i indywidualnych klientów, na przykład podczas targów mieszkaniowych. Jest to rodzaj bazy ogłoszeniowej w fizycznej formie, z którą mogą zapoznać się potencjalni zainteresowani nieruchomościami.
Listy/ogłoszenia branżowe
Duże znaczenie w promocji agencji RE/MAX mają również listy i ogłoszenia branżowe. W zależności od przeznaczenia konkretnych nieruchomości rozsyłamy listy branżowe lub promujemy je w odpowiednich do tego miejscach. Staramy się w ten sposób dotrzeć do potencjalnego klienta i poinformować go o danej nieruchomości. Przykładem takich działań są mailingi do banków, sieci franczyzowych, ogłoszenia na uczelniach czy listy do ambasad.
Ulotki
Wiemy, jak ważna podczas sprzedaży lub wynajmu nieruchomości jest jej najbliższa okolica. Na jej obszarze zazwyczaj najlepiej sprawdzają się ulotki reklamowe. Dla wybranych ofert przygotowujemy specjalne ulotki i zlecamy ich kolportaż w danym mieście czy dzielnicy. W ten sposób docieramy do osób bezpośrednio zainteresowanych zakupem, wynajmem czy sprzedażą lokalu w danej okolicy.
Chcesz sprzedać lub wynająć nieruchomość? Skontaktuj się z nami – razem wybierzemy najlepszy sposób promocji, który sprawdzi się w przypadku Twojej oferty i pomoże szybko sfinalizować transakcję.