Czerwono-biało-niebieski balon RE/MAX opatrzony hasłem „Wybij się ponad tłum” to logo, które kojarzy każda osoba zainteresowana rynkiem nieruchomości. Znają go ludzie nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w innych częściach świata. Nic dziwnego – marka, którą w 1973 roku stworzył Dave Liniger jest godnym wzorem do naśladowania dla każdego biura nieruchomości na świecie. Dlaczego?
Filozofia marki RE/MAX wyznacza jej cele działania
W książce „Everybody Wins — The Story and Lessons Behind RE/MAX” autorstwa Phil Harkins i Keith Hollihan pojawił się cytat: „Filozofia RE/MAX powoduje, iż sukces jednego agenta napędza sukces innych agentów. Organizacja nieustannie się rozwija, ponieważ inni agenci obserwują sukcesy agentów RE/MAX i decydują się przyłączyć do sieci”.
Te dwa zdania doskonale obrazują sposób działania marki. Od początku jej istnienia główną ideą założyciela był nieustanny rozwój i zrzeszanie profesjonalnych agentów, którzy będą czerpać wzajemnie ze swojej wiedzy i doświadczenia. W tym celu od razu postawiono na ekspansję na inne rynki.
Dziś cała sieć RE/MAX sprzedaje więcej nieruchomości od konkurentów, a jest to możliwe właśnie dzięki współpracy pomiędzy poszczególnymi oddziałami na całym świecie. Siedziby RE/MAX spotkasz w kilkudziesięciu krajach w Europie, a także w Chinach, Hong Kongu, Makao czy w Australii.
Franczyza z silną pozycją na rynku
RE/MAX to jedyna sieć agencji nieruchomości na świecie, która nigdy nie zmieniła właścicieli. Niezmiennie, od niemal 50 lat jest wciąż prowadzona przez swoich założycieli. Kierunek obrany na początku jest nieprzerwanie kontynuowany, co pozwala skutecznie osiągać kolejne cele.
To jeden z wielu powodów, dla których Magazyn „Enterpreneur” w 27. rocznicę studiów nad franczyzą uplasował firmę na wysokim 8. miejscu na aż 500 badanych firm franchisingowych. Obecnie RE/MAX zajmuje 15. miejsce na liście najlepszych światowych firm franchisingowych i 1. miejsce w branży nieruchomości.
RE/MAX sponsorem największych wydarzeń sportowych na świecie
Największe imprezy sportowe nie mogą obyć się bez wsparcia RE/MAX. Jako część RE/MAX Europe bierzemy udział w wielu wydarzeniach, wśród których są m.in.: mecze piłki nożnej w pucharze UEFA czy zawody międzynarodowej federacji narciarskiej FIS.
Jedną z największych i najgłośniejszych współprac była umowa sponsorska z teamem Formuły 1 TOYOTA, zawarta w połowie stycznia 2009 roku. Fani tego sportu na całym świecie mogli oglądać nasze logo na kombinezonach, kaskach, samochodach oraz w paddocku. Kolejnym z bardzo znaczących momentów w świecie sportu, gdy można było zobaczyć balon RE/MAX, były wszystkie rozgrywki eliminacyjne na mistrzostwach Europy w piłce nożnej w 2012 roku.
Współpracuj z RE/MAX Capital!
Sukcesy RE/MAX pokazują wyraźnie, że warto zostać częścią największej sieci agencji nieruchomości na całym świecie. Zarówno nasi pracownicy, jak i klienci z całego świata są dumni z tego, że mogą współpracować z profesjonalną załogą i codziennie uczyć się od siebie nawzajem czegoś nowego. Skontaktuj się z nami i przekonaj się o tym sam!